Nie wolno gryźć i podstawiać

Gdy w marcu deszcz pada, wtedy rolnik biada, gdy słońce jaśnieje, to rolnik się śmieje? Każda zmarszczka opowiada historię kobiety, ja przepadam za historiami. Nadmiar energii należy zachować na załatwienie rzeczy, których nie da się kupić. Jak jestem na rauszu, to mi zaraz wydaje się, że te ustawy są lepsze, sytuacja jaśniejsza, a sukcesy większe. Jeśli ktoś chciał zaszkodzić idei intronizacji, świadomości, że Chrystus jest Królem świata i każdego serca ludzkiego, i beatyfikacji Rozalii Celakówny to powinien wymyślić bunt księży Tadeusza Kiersztyna i Piotra Natanka. To symbol asertywności, symbol, że nie będziesz żył jak inni. Mieliśmy bohaterów, mieliśmy i hołotę, to jest zupełnie oczywiste? W każdym pyłku kurzu tych światów są niezliczone światy i buddowie. Cierpimy, bo nasza miłość jest nie doceniana. Tutaj jest show biznes! Mam koleżankę, której kazali pisać oświadczenie lustr
acyjne. Gdy wreszcie jej spróbowałem, pomyślałem, że już zawsze chciałbym czuć się w ten sposób! Jeśli ciało mobilizuje do obrony energię jang, by odeprzeć intruza, pojawia się również gorączka.

Skomentuj

